28 Eylül 2009 Pazartesi

Red Carpet Güzelleri

merhaba
Geçtiğimiz hafta 61. düzenlenen emmy ödüllerini geride bıraktık soluklarımızı tutup seyrettiğimiz ve güzellerin kırmzı halı pozları gerçekten olağanüstüydü. başarılı tasarımlar güzellerin vücutlarında daha da değerlendi.izleyenlerin keyifle güldüğü esprileriyle geceye renk katan sunucu how i met your mother dizsini barney karekteriyle izlediğimiz oyuncu Neil Patrick Harris gerçekleştirdi gecede malesef ödülü Jon Cryer kaptırdı :) ama sunuculuğuyla kendi emmy mi ona veriyorum.

evet gelelim ödül alan yapıtlara ve oyunculara;






En İyi Dizi (Dram), Mad Men
En İyi Erkek Oyuncu (Komedi), Alec Baldwin
En İyi Dizi (Komedi), 30 Rock

bu diziyi takip etmenizi tavsiye ediyorum çok eglenceli kalablık ekibiyla ve inanılmaz senarittiyle çok başarılı bir yapıt
En İyi Erkek Oyuncu (Dram), Bryan Craston
En İyi Kadın Oyuncu (Komedi), Toni Collette
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu (Dram), Michael EmersonEn İyi Yardımcı Kadın Oyuncu (Komedi), Kristin Chenoweth


Gecede daha bir çok isim ödüllerini aldı ama asıl ilgilendiğimiz kısım kıyafetleriyle ses getiren yıldızlar gerçekten gecede herkez ayrı bir şıktı tabi her zaman olduğu gibi kötü giyinenlerde oldu ama benim en iyi giyinenlerimi sizlerle paylaşmak istedim işte:

En İyi Giyinen Emmy ödüllerinin sahibi :)



Olivia Wilde: Marchesa imzalı elbisesiyle göz doldurdu.ben şahsen sırt dekoltesine bayıldım transparan detayıyla frikik vermeside engellenmiş ve gecede beni büyüledi diyebilirim ve çantasıyla makyajıyla saçlarıyla bir bütün içindeydi .1 numaram





Blake Lively: Gecede Versace kırmızı elbisesiyle en beğenilen kıyafet olarak söz ettirdi ee bencede cok başarılı aslında bu kadar kalabalık dekolte hep sakıncalı derler ama kuralları yıkan versace bizleri etkisi altına aldı hakıyla tasıyan güzelimizinde payı var tabi 2 numaram




January Jones: Geometrik ve fütüristik tasarımlı beyaz gümüş detaylı Versace imzalı kıyafeti çok başarılı ayrıca üstünde çok güzel duruyor asil savaşcıları andırdı bana 3 numaram


Jennifer Carpenter:Sizcede inanılmaz zarif görünmüyor mu? evet detaylarıyla bir bütün olmuş ve bu sene tek omuz modası her tasarımcının işlediği ayrıntısı ve siyah işlemesiyle çok güzel görünüyor. zuhaır murad imzalı elbisesiyle çok zarif 4 numaram




Glenn Close: Sade ve şık şarap gibi bir güzelliği olan glen bu kıyafetiyle çok güzel görünüyor ve farklı imajıyla bizleri büyülüyor güneş gözlüğü aksesuarı ile bi çok ünlüye ilham kaynağı olabilir. 5 numaram


Gecede gene ilgimi çekenler oldu Hamile Heidi Klum siyah Marchesa imzalı vucudu saran göğüs kısmı işlemeli kıyafetiyle çok şık ve sevimliydi.

Drew Barrymore - Monique Lhuillier imzalı elbisesinin alt etek detayına bayıldım. rengi de ten rengine çok yakışmıştı.

Jennifer Love Hewitt uçuk sarı straptez elbisesiyle çok sempatik görünüyordu işlemeli elbisesini beğendim.

Leighton Meester -Bottega Veneta tasarımlı kıyafeti biraz eksik kalmış bir tasarım gibi hissettirdi bana sanki biraz göğüs dekoltesi kıyafete hacim katabilirdi.

Kristin Chenoweth -Zuhair Murad imzalı kıyafetinin ışıltısı ve ayrıntılar çok güzel ama bence olmamış ona hoşuma gitmedi.

Kim Kardashian - Ina Soltanii kıyafeti gece için cok sade kalmış aslında yanlış bir seçim olmuş giyinme zamanlaması ama kıyafet kalite kokuyor.

Kate Walsh- J.Mendel elbisesinin straptez ayrıntısı çok hoşuma gitti.

Victoria Rowell güzelimiz başarısız bir obama kostümüyle geceye katıldı aslında moda da böle zıtlıklar çok hoşuma gidiyor gerçekten güzel bi yaratıcı düşünce keşke daha özenli bir tasarım olsaydı.

Sarah Silverman mavi elbisesi kötü bir kabarıklık ve fransız kostümlerini andırdı bana üzgünüm ama olmamış çok bet :(


evet gece hakkında konusmakla bitmez mavilerin kırmızıların siyahların ihtişamıyla bizleri büyülediler ee işin ucunda tasarımlar ve güzeller olunca :) red carpet izlenimlerim böyle aktarımlarımdan umarım keyif alırsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder