3 Ekim 2010 Pazar

İSTANBUL DESİGN WEEK NELER OLUYOR

Daha önceki postlarım da söylemiştim İstanbul design week haftasını bu etkinlik kapsamında endüstri tasarımcıları,moda tasarımcılar,mimarlar yani anlayacağınız bir şeyleri oluşturmaktan zevk alan kişilerin çalışmalarını sergiledikleri bir platform ben gezerken çok keyif aldım etkinliğin yeri konumu ve içerisindeki görsel zenginlikler birde deniz manzarası İstanbul görüntüsüyle tasarımcıların hikayelerini paylaşmak çok keyifliydi son günü olan etkinliği kaçırmayın atklayın gidin eski galata köprüsü sütlücede sizleri bekliyorlar.

Bağımsız tasarımcıların sergileri çok güzel ve kendileri de orada oldukları için hikayelerini dinleme fırsatınız da olacaktır.




















Karsan iş birliğinde yapılan workshopta geleceğin İstanbul taksisini tasarla atölyesi herkese açık 


Mavinin de standında yaratıcılıklarını konuşturanlar doluydu boyalar kumaşlar materyalleri kullanarak İstanbul t-shirt tasarlama keyfini tadamadım pişmanlık duyuyorum şimdi



çalışkan  karıncılar İDW'nin maskotuydular 





Hürriyet gazatesinin platformunda İstanbul size ne ifade ediyor? konulu gazetenin ilk sayfanı tasarlama workshopu var. Dilerseniz benim yaptığım gibi kolaj ya da grafikerler eşliğinde gerçekleştirebiliyorsunuz.


Üniversitelerinde standalırı vardı tasarım öğrencilerin çalışmaları gelecekte tasarıma olan bakış açımızın olumlu yönde geliştiğini gösteriyor. keyif verici














balon materyal kullanarak yapılan çalışmalar





marmara  üniversitesi moda tasarım ve desen tasarım bölümü öğrencilerin çalışmalrı




üsteki ipnoz koltuk favorim Boğaziçi güzel sanat kulübü çalışmaları 




ağaç mobilyalar gürsan ergil tasarımları




bu gördünüz semazen üstü kare minik sünger alt kısmında da çivilerle tasarlanmış bir rüzgarlık 








Dogo koltuğun tasarımcısının çok güzel festen bir avize tasarımı vardı. fotoğraf makinemin şarjı dayanmadı çekemedim. ama tasarımcısıyla sohbet ve onu tanımak bana keyif verdi ödüllü mimar erdeniz kurt takip etmenizi öneririm  


en eğlenceli tasarım çekirdekli cam koltuk


içi vodka şişeleriyle dolu dev absolut 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder