29 Aralık 2010 Çarşamba

GALATA MODA

Galata Moda Festivali rüzgar gibi geldi ve geçti. Her sene etkinliğin boyutunun değişmesi, katılımın artması ve izleyicisinin çoğalması beni gerçekten heyecanlandırıyor. Moda artık Türkiye'de söz sahibi,
 Başarılı tasarımcıların ürünlerine kolay ve uygun fiyatlarla ulaşılabilir mecraların olması da çok güzel 
Sadece bir arzum var. Genç yeteneklere daha fazla imkan ve tanıtım sağlanması, Kendi okulumun standını da ziyaret ettim. Öyle bir iç geçirdim ki neden bizim zamanımızda yoktun galata moda 




Elif cığızoğlunun tütüsüne aşık oldum. 



Nazlı Çetiner eğlenceli trikoları 


Hatice Gökçe kolsuz mont çok hoş 


Özlem Ahıakın koleksiyonu harikaydı. Standı aşırı kalabalık vardı. Fazla inceleyemedim.


Eynel Çelebi  Atam İzindeyiz koleksiyonu dikkat çekiciydi.


yeni yılda hediyelenmek için tıktık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder