28 Aralık 2010 Salı

SANTA CLAUS REQUESTS


HO HO HO MUTLU NOELLER :)

Bir yıl daha gidiyor. Biz yaşlanıyoruz. Değişiyoruz,farklılaşıyoruz bizle beraber her şey değişiyor. Bu yıl bana kendimi tanıma fırsatı verdi. Bir çok şeyi yapabildiğimi kanıtladım.  Keyif aldım yaptığım işlerden umarım 2010 size de keyif vermiştir. 2011 ise size uğur,şans,mutluluk,para getirsin. Kocaman dilekleriniz gerçek olsun

Noel babaya inanma arzusuyla bir mektup yazıyorum belki duyar. O duymasa da Noel babam olmak isteyen belki çıkar. Diyerek ten isteklerimi sıraladım. Sizde sıralayın duyan birileri muhakkak olacaktır.İsteklerim ulaşılır ulaşılmaz ama şimdi istemişken zor ulaşabildiklerini istemeli insan diyerek başlayalım

Sarı mini cooper ile hız yapmak.

Mehmet Turgut ellerinde kan revan içinde kalmak.

Artık kendi moda çekimleri yapmak. 

Venedik'de gondolla şehre bakmak.

John ilahım seninle moda evinde 1 gün bile yeter.


Tango derslerine başlamak.

Uzun bir Paris gezisi, 

Amy'yi kanlı canlı dinlemek.


2011 giyinmek istediklerim;
Dolce Gabbana'nın bu kış koleksiyonundaki geyikli kazak,

İpekyol'daki yeşil tütü,

camel rengi kürkle kışın ısınmak,

Bu çizmelere hala hayranım. Benim olmasını beklemek,

Kırlangıç desenli mui mui ,

The beat kokusuyla boğulmak,

bütün istediklerimiz bizim olsun 2011 bizim yılımız olsun :) 
hohoho


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder