1 Mart 2011 Salı

WEEKEND REPORT


Bu hafta sonu gezmeye doyamadım desem yeridir. Simit çay ikilisi ile başlayan günüm Beymen Outleti gezerek devam etti. Bu hazineyi keşfedin derim. İnanılmaz fiyatlarla anneciğinizin gardırobuna girmiş gibi hissedeceksiniz. Gözüme kestirdiklerim var daha uygun fiyatlara düşmesini bekleyeceğim :)
Alış veriş turu bittikten sonra bir güzel yemek ve kendimizi tophaneye attık. Osmanlı nargile uğrak yerim olacak gibi Menengiç kahvesine bayıldım. 





Dekoruyla büyüleyici havası ve nostaljik esintileri olan mekan nargile konusunda da çok keyifli bir haraket yapmış tatma fırsatım olmadı ama aklımda deneyeceğim. Meyve takılan nargilelerin tadını nasıldır acaba



Kömür ateşiyle ısınılıyor. 

Mart ayının gelmesiyle havalarda kazma,küreği gösterecek gibi çok soğuk olan havada kürk yakalı montumu giyindim. Doğum günümde hediye gelen montumu çok seviyorum. Ve bu aralar yüzük takıntımı bilmeyen kalmasın gene kendime yüzükler aldım. 





Bu çantayı Collezione den aldım hemde çok ucuza ara sıra bakmanızı tavsiye ediyorum. Ben çoğu çantamı buradan alıyorum. Bulduğum da ganimet bulmuş gibi seviniyorum.




Ceket : Pullit
Bluz : Beyoğlu Pasajı (inciler benden)
Jean : Mango 
Çizme : Replay
Kürk Şapka : Bershka
Çanta : Collezione
Saat : Dice Kayek
Yüzükler : YYY mağazasından
Bilekliler : Benim eserim













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder