27 Mart 2011 Pazar

STYLEBOOMLA ESMOD'DA JEAN YIRTMACA


Sevgili styleboomcuğumun şanslı talihlisinden oldum. Esmod sayesinde jeanime tarz ve stil kattım. Giyinmediğim Jeanime hayat verdim. :) Pekde güzel oldu.


Esmod bir çok ülkede gelişen sektöre yeni tasarımcılar katan kuruluş artık İstanbul'da yabancı hocalar eşliğinde uluslararası eğitim almak artık çok kolay ülkeden çıkmadan hemde
Zihnimizi açan hocalarımız yaratıcılığımızı artırmak için bizlere ilham verdiler. Her türlü isteğimizi ret etmeden ilgilendikleri ve kahrımızı çektikleri için thank you demek istiyorum. 
Gelelim ben neler yapmışım jean pantolon seçimimle ona biraz Rock biraz Asi bir ruh katmak istedim. Zımba detaylı aksesuarla zenginleştirdim. Bu aksesuarı çok kolay bulabilirsiniz. Eminönü hatta boncuk satan  mağazalarda bile satılıyor.








Kuru kafa ve siyahlarla ben neler giyin mişim?

Elbise : Joymiss
Ceket : Beyoğlu Pasajı
Çorap : Leg Avenue
Bot : Molly
Yüzük : Mell Design

2 yorum:

  1. ennn güzel dönüşümlerden biri rookiecigim seninki oldu! altin rengi iiri kupeler ve bileklikler uzerinde bir beyaz atlet vee yaz gecelerinde sabahlar olmasin:))

    YanıtlaSil