20 Haziran 2011 Pazartesi

SENDE YAP - CLUTCH BAG

Bir alışveriş kolikseniz ve ayakkabı, çantaları gördüğünüzde dayanamıyorsanız bütçeniz halini düşünemiyorum. Aynı gruptayız hanımlar, bende bu hastalığımı kendi çantamı yaparak dur demek istedim aslında geliştirirsem fena tasarımlar çıkmayacak değil.
Çanta yapımı zor ve matematiksel bir işlem gerektiriyor. Onu öğrendim öncelikle ihtiyaçlarınız mukavva,kumaş,cetvel,yapıştırıcı,makas






Ölçüp biçip keserek formu oluşturuyorsunuz. Yan kısımları içinse ben üçgen bir parça yaparak denedim. çantanın ağız kısmı dar olunca ikinci yöntem kumaşı geniş ayarlayarak çanta monte etmek dikiş makinesi kullanarak yanları yaparsanız daha sağlam olur. Ben yapıştırıcı ve çift taraflı bant kullandım. Kuvvetli yapıştırıcı kullanırsanız sorun olmayacaktır. Keyifli denemeler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder