27 Mart 2012 Salı

FLOWER









Body Topshop - Jean LTB - Ceket/Jacket H&M - Ayakkabı/Wedges Flo - Çanta/Bag Mango - Kolye/Necklace My design D.I.Y - Bilezikler/Bracelet My design D.I.Y - Anahtar bileklik/Key bracelet Zen - Yüzükler/Rings T-box/Claire's




Hafta sonu bol güneşli görünmesi ile ince giyinme sezonu başladı. Artık mevsimlik montlar saklı dolaplardan çıkabilir hanımlar, yeni sezon çiçeklere boğulmuşken bende bir kaç parça dolaba yerleştirmiştim. Beyaz vatkalı ceketim hem spor hemde şık kombinasyonlarla uyum gösterecek bir parça bu günkü stilimde jean ile kombinledim. Pazar gününü Galata Karaköy arası geçirdim. Özellikle Karaköy'de ki mekanları keşfetmenizi tevsiye ederim. Karabatak da gerçek kahve keyfini yaşarken mekanın iç dekorasyonuna da hayran kalacaksınız. Yöresel lezzet pideyi de Galata da hüplettim :)





    TWITTER     -    BLOGLOVIN    -     FACEBOOK      


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder