13 Mart 2012 Salı

H&M AT MARNI



H&M at Marni koleksiyon partisinde bende vardım. Ama marni'ye ait bir parça bile almadım. Koltuk döşemesi gibi kalın kumaşlar,sentetik hissi veren gömleklik kumaşlar ve inanın pazarda görseniz 1 lira vermeyeceğiniz bluz ve t-shirt modellerine ilginin bu kadar saçma yoğunluğuna anlam veremedim. Dünya da kıyafet kalmamış gibi alış-veriş yapan sosyetikler ise beni şok etti. Bu kadar kalitesiz parçalara fütursuzca para sarf edilmesi çok yazık. Daha önce ki işbirliklerinin keyfi bu koleksiyon da yoktu.

Bende Marni hayal kırıklığını H&M yeni sezon özel indiriminden beğendiklerimi dolaba koydum. 







fallow up; facebook, twitter, bloglovin 

3 yorum:

  1. ya sana inanılmaz katılıyorum, bir kere bayıldığım puanlı eteklere dokunmamla bırakmam bir oldu döşemelik kumaşlarla koleksiyon yapmışlar, t-shirtler çok kötüydü gerçekten, herşey ipek gibi lanse edildi ama hiçbirşey dokununca "beni giy" demedi bana o gece ;)

    YanıtlaSil
  2. ah yine başladı :=)
    aldıklrını kombinleyip post yapsana çok merak ediyorum özellikle beyaz ceketi nasıl kombinleyeceğini cnm.

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bence marni ile ilgili en güzel yorumu sen yaptın ;)

    YanıtlaSil