2 Temmuz 2012 Pazartesi

MY SUNGLASSES




Aksesuarların efendisi gözlüklerin sezonu yok gibi görünse de algımız onları yazın daha çeşitlendiriyor. Eee ! Güneşi gören, modacılar da daha yaratıcı oluyor. Bu sezon daha da çeşitlenen çerçevelerden en sevdiğiniz hangisi sorusuna eminim bir tane cevap veremezsiniz. Benim içinde öğle hepsinden bir çeşit olsun istiyorum. Ama bu sezon kedi bakışlar ve aynalı camlar favori bunların yanı sıra sıradışı çerçevelerde ilgileri üzerilerine çekiyor. Ve yaza damgasını vuran Prada çerçeveler arzu nesnesine dönüşürken Rochas kedi ile sinek arası bakışlı çerçeveleri bizlere sevdiriyor. Victor & Rolf gazoz kapağı modeli sıradışı.



2 yorum:

  1. çok seviyorum her trlü gözlüğü ama neyazıkki hepsi kaşık suratım yüzünden yüzüme olmuyor :(

    YanıtlaSil
  2. şanslı bir yüz tipine sahip biri olarak hemen hemen her model yüzüme yakışıyor(muş) :) ama kendi adıma küt, keskin kesimlilerin yeri ayrı! linda farrow bu konuda şahane ve super'ın gözlükleri de çok sevdiklerimden.. yine de bir çift 50'ler prada gözlüğüne hayır demezdim ;)

    YanıtlaSil