22 Kasım 2012 Perşembe

HOT SWEATER










Kazak/Sweater Bershka - Jean Little Big - Çanta-Pelerin/Bag/Colak Koton - Kolye/Necklace Vintage - Ayakkabı/Heels Casarossi







Kasım ayı geç geldi gerçi ben hala alışamadım soğuklara özellikle yağmura. Ama bir yerden başlamak lazım değil mi? bende havanın soğukluğunu sıcacık kazağımla atıyorum. Simli şeritlerle süslü bu kazağım da kış ayında vazgeçilmez parçalarımdan olacak. İspanyol paça jeanim ile kombinlediğim kazağıma pelerinim eşlik ediyor. Ayakta geçecek uzun süre için ise minik topuklar.








TWITTER   -   BLOGLOVIN   -   FACEBOOK 












2 yorum:

  1. Çok rahat görünen harika kombinlerinden biri!! Üzerindeki her bir parça hem diğer parçalara hem de sana ayrı yakışmış. Bayıldım babe! :)

    YanıtlaSil
  2. kazağı çok çok sevdim <3

    YanıtlaSil