9 Ocak 2013 Çarşamba

ISTANBUL IN THE SNOW












Üst/Top Alexander Mc Queen - Tayt/Legging Joymiss - Çizme/Boot Centro - Ceket/Jacket C. Duval - Şapka/Hat Gift - Gözlük/Sunglasses RayBan







İstanbul karlı bir iki gün daha geçirdi. Ben bu iki gün evde camdan izleyerek geçirmek isterdim. Fakat bütün işler bu iki güne kaldı. Kendim için çok heyecanlı bir adım atıyorum sizlerle detaylı paylaşacağım ilerleyen günlerde ama şunu bilin ki kendimi iyi hissediyorum. Sizde bu heyecanımın gerçekleşmesi için dua edin bana :) Son günü stilimi fotoğraflama şansı yakaladım. Hızlıca evden çıkarken küçük kardeşin gözünden bu günkü stilim. Keşke yanımda makinesi ile gezen biri olsa








FACEBOOK     *     BLOGLOVIN    *     TWITTER





1 yorum:

  1. Chic even in a snow! Love it! XO

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    YanıtlaSil