11 Şubat 2013 Pazartesi

FASHION STAR













Kazak/Sweaters Colin's Etek/Skirt Koton - Çanta/Bag Mango - Ayakkabı/Shoes Vintage - Kolye/Necklace Rookieaccessory - Kemer/Belt Collezione - Oje/Nail Lacquer Essie 232A








Yıldızlı bir parça giyiniyor sanız eğer kendinizi. Star hissetmemeniz mümkün değil. Ve bende yıldız desenli bu eteğimi giyerken kendimi en popüler starlar gibi hissettim. Ve bir star edasıyla salındım. Keyifli bir cumartesi geçirdim. Gezdim, yedim, içtim. En güzeli de sevdiğiniz bir dostla bunları yapmak. Güzel bir hafta olsun.









FACEBOOK     *      BLOGLOVIN     *     TWITTER









6 yorum:

  1. eteğe bayıldım, nefis ;)

    YanıtlaSil
  2. ne tatlı bir kombin! renklerden pembenin favorim olmadığını iddia ediyorum ama bir o kadar da seviyorum aslında.. ikinci kare inanılmaz tatlı, çok çok sevdimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim edacım senin fikrin önemli ;)

      Sil