13 Mart 2013 Çarşamba

Between the two size

 

 
 


 
 
 

All look Purple Life Boutique


 
 
 


Intagramdan ( takibe almak istersen rookieicon ismiylebulabilirsin) takip edenler bilirler. Yeni keşfim Purple Life Butiğin kombinlerine devam ediyorum. 2013 ilkbahar yaz dolabınıza girmesi gereken parçalara göz kırpan bir model ve akım maxi-midi arası boylar pantolonlardan sonra eteklerde de favori arasına girdi. Bende bu boyları çok seviyorum. Butikte görür görmez zaten işte aradığım parça dedim ve hemen kombinledim. Barok desenler, kıştan yaza taşınan desenlerden parlak ışıltı. Yazın da bizi terk etmiyor.









FACEBOOK      *      BLOGLOVIN     *      TWITTER








4 yorum:

  1. en sevdiğim kombinlerinden biri buydu, hatta en sevdiğim! çok lady-like ve sana bu tarz görünümleri hep çok yakıştırıyorum zaten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler senin güzel karelerinle büyülendi look :)

      Sil
  2. kombin çok güzel olmuş özellikle elbiseyi çok beğendim. fiyatını öğrenebilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yanlış hatırlamıyorsam 120tl

      Sil