28 Mart 2014 Cuma

MBFWI 3.days











Top Asos - Pants Zara - Heels Koton - Bag Mudo - Coat Stradivarius - Earring Taja - Ring H&M



Moda haftasının 3 gününden merhaba. Bu gün kısa bir moladan sonra kaldığı yerden devam eden moda haftasında en etkilendiğim isimleri sıralamak istiyorum. Nihan Peker, koleksiyonun her parçası birer arzu nesnesiydi. Tenis kortunun stil ikonu Suzanne Lenlen'in giyim stilinden ilham alan koleksiyonu favorilerimden yeni isimlerden ise Giray Sepin ve Eda Güngör koleksiyonları giyilebilir ve özgün olmasına bayıldım. Önce ki postlarım da geniş yer ayırmıştım bu isimlere. Bu sene moda haftasında beni en fazla heyecanlandıran yeni isimler oldu. 
Fotoğraflar için Eda'ya özel bir teşekkür etmem gerekiyor çünkü bütün moda haftasında en güzel karelerimi çekti. Kendisinin moda yazılarını muhakkak okumanızı tavsiye ediyorum blogunun adı What's Next onu da keşfedin.










FACEBOOK        *        BLOGLOVIN        *        TWITTER






1 yorum:

  1. Uffffff ki uffff denir şahane Vuvvvvvvvv ki Vuvvvvvvvv zerafet zerafet zerafet biblo tarzı gözalıcı gorunum

    YanıtlaSil